dagen med Hanna Bauer&Julia Rengbo. 31 Juli 2010

HejHej, gårdagen var bara bäääst med hanna&julia.först stack jag hem till julia vid 11.30,sen kom hanna vid 11.40,sen stack vi till gislövs marknad.jag fick "shussa" hanna för jag hade ingen cykel, men vi sprang raka vägen till "MIAMI" och åkte den två gånger när vi kom. sen twister .sen ÅKTE JAG APBURARNA jaaaa jag vågade! men först åkte jag den med <3wilma<3 sen gick <3jag&hanna&julia<3 och åt korv;D sen efter typ 10 minuter gick vi till miami igen:PP, efter den åkte jag apburarna igen fast med <3julia<3 för <3hanna<3 ville åka sj:D,det var as kuul på MIAMI hahahaha;:DDDDD,sen stack vi hem till <3julia<3 och sprang i vattenspridaren KAALT!! efter en stund sprang vi upp till <3hanna<3 och hoppade i hennes pool det var skiit varm för att vi sprang i iskallt vatten hos <3julia<3...sen skule dom tyvärr iväg:( men då kom pappa och hämtade mig så åt vi !

SÖNDAG!:D

och nu har man precis vaknat här ;D imorron ska man vara med <3hanna<3&<3julia<3 kuul!! men skriver om dageen  ikväll;D<3

p.s:jag har inga bilder men idag tar jag massa bilder på dom två sööta tjejerna<3 D.S:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0