dåliigt med inlägg:P

ledsen att jag inte har varit aktiv på några dagar men nu kommer dom senaste dagarna:DD

söndag:

först vakande man vid 9 ungefär. sen vid tolv stack man hem till JULIA RENGBO, där träffade man henne&HANNA BAUER, och julia tog så lång tid för att bli klar:DDDD så vi var vid gislövs marknad vid ..kvart i ett ca;D äkte miami 1 gång och apburarna 2 gånger:DDD<3 sen komma HANNAH POTTER och hennes pappa MARK och hämtade oss tre vid gislös marknad: så stack vi hem till henne;P och hade jääätee kuul:DDDDDDD<33
sen stack vi tre hem vid 5 .sen åt jag och sen chatta jag lite och kolla tv:PP sen sov jag.


måndag:

jag vakande vid 9 och hade träning vid 12 sen stack man hem och badade litte i poolen. sen duschade jag:DD
satt litte vid datan och tv:PP sen skulle jag till tff med sara vi träffades vi tyyp 5 och tittade litte på fct eller vi tittade inte vi bara va där och spelade fotboll med deras bollar hahahah!;PPP sen började matchen 7 där träffade man  LINNEA SIMONSSON<3 HANNA BAUER<3 JULIA RENGBO<3 JULIA HERLÖFSSON<3 JESSICA LUNDGREN<3 YASMIN YADGAR<3 INA SRAMEK<3 SARA FARD<3  SAVANNAH MEGLIC.  KUUL:pp sen när man kom hem chillla man bara och kolla tv.

tisdag:
idaag drog man ut en tand;((( gjorde skiit OOONT!! men sen när man kom hem så fick man fälja med mamma till vellinge blomman:) se nkom man hem och vilade lite för man hade jätte ont i tandköttet:O men nu är det liiite bättre:* men sen vid 7 tar man bussen till stan för man ska se "INCEPTION" med sara<3 sen ska man väl hem och bara chilla för den slutar intew för än halv elva;DD  så vi får väl see men

PUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0